Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání spotřebitele a jeho ochota k nakupování biopotravin
Lozynska, Chrystyna
V mé bakalářské práci jsem zkoumala, jak spotřebitelé vnímají biopotraviny při nakupování. V první části práce jsem uvedla teoretické informace o ekologickém zemědělství a biopotravinách. Druhá část je věnovaná výzkumu a jeho hodnocení. V diskuzi jsem navrhla konkrétní řešení pro zvýšení poptávky po biopotravinách. V závěru jsem vše shrnula a uvedla nejdůležitější návrhy pro výrobce a prodejce biopotravin.
Výzkum chování spotřebitelů na trhu biopotravin
Kagan, Aleksandra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu spotřebitelského chování na trhu biopotravin prostřednictvím vhodně zvoleného dotazníku. Výzkum se zaměřuje na otázky: co je zdrojem informací o biopotravinách, zda a proč spotřebitelé nakupují biopotraviny, jak často je nakupují, jaké jsou průměrné měsíční výdaje za biopotraviny, kde nejčastěji biopotraviny nakupují, co je rozhodující při výběru obchodu s biopotravinami, které faktory tvoří překážku při nákupu apod. Výsledky výzkumu potvrzují, že biopotraviny jsou pro spotřebitele v současné době dosti známé, avšak nakupuje je jen necelá polovina spotřebitelů, a to buď kvůli vysoké ceně, nebo z důvodu nedůvěry.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.